Natural Healing Dengan Homeopathy

Natural Healing Dengan Homeopathy

Penyembuhan semulajadi dengan homeopati adalah lakonan dalam, lembut, serba boleh dan fleksibel. Homeopati boleh berkesan merawat fizikal, emosi dan masalah mental. Ia berkesan untuk kedua-dua penyakit ringan dan utama.

Biar saya menggambarkan pandangan saya dengan memberi beberapa contoh.

Seorang pesakit berjumpa saya dalam kesusahan yang besar. Suaminya telah dimasukkan ke hospital dan berada dalam ICU. Beliau telah bertambah buruk dan tidak dijangka untuk hidup. Tiada siapa yang tahu sebabnya.

Selepas meluangkan masa dengan dia, menyoal beliau mengenai gejala itu, saya mencadangkan dia meletakkan ubat homeopati yang dipilih ke dalam air dan memberinya seteguk setiap 10 minit untuk beberapa jam.

Saya dapat melihat bahawa dia tidak mempunyai banyak harapan, tetapi dia melakukan seperti yang saya mencadangkan. Kira-kira separuh jalan melalui jam kedua, suaminya mula perhimpunan. Tidak lama kemudian dia sedang duduk, meminta makanan. Beliau membuat pemulihan penuh.

Kemudian, perkara yang sama berlaku kepada beliau, tetapi dia dihalang ia menjadi serius dengan mengambil ubat yang sama. Akhirnya, selepas beberapa jam kepala menggaru, mereka sedar bahawa punca masalah itu racun perosak yang mereka gunakan.

Saya tidak tahu apa yang menyebabkan itu, tetapi masih mampu untuk memilih ubat yang terbaik semata-mata berdasarkan gejala itu. Manakala mengetahui punca membantu, ia tidak benar-benar perlu.

Homeopati adalah sangat fleksibel kerana, selain daripada melihat kaedah perubatan homeopati profesional, anda boleh belajar beberapa kemahiran asas dalam rumah menetapkan dan menggunakan ubat-ubatan yang sama diri sendiri. Hal ini dapat menjimatkan masa terbuang, wang yang banyak dan ia adalah sangat bermanfaat sbg. Dan itu di samping memberi kesihatan anda rangsangan semula jadi, hanya apabila ia perlu satu.

Salah satu pesakit saya menelefon saya untuk memberitahu saya dia telah menggunakan salah satu ubat homeopati dalam kit dia anjingnya. Beliau telah berjaya mendapatkan serpihan besar mendalam tertanam dalam mata. Dia takut pembedahan rumit dan mahal apabila dia teringat kit beliau. Selepas berunding, dia memberikan anjingnya ubat. Dia menyukainya dan meminta dos berulang.

Pada hari berikutnya, serpihan tercicir, dan anjing itu tidak lagi berminat dalam perubatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar