Bukan Kesatuan Patah Lama - Bagaimana untuk Bantuan Diri

Bukan Kesatuan Patah Lama - Bagaimana untuk Bantuan Diri

Bukan kesatuan-of patah itu telah lama adalah apabila keretakan tidak akan sembuh. Ini biasanya kerana sistem imun anda begitu teruk terjejas, ia tidak boleh menjalankan tugasnya penyembuhan anda. Sistem imun yang baik dan cekap akan sentiasa dapat untuk membaiki kecederaan dengan minimum kekecohan dan dalam masa sekurang-kurangnya. Walau bagaimanapun, ramai orang tidak mempunyai imuniti berkesan untuk pelbagai sebab. Dan walaupun anda boleh meningkatkan ini dengan mengambil langkah-langkah seperti makan dengan baik, untuk keluar ke dalam matahari dan alam, dan pilihan yang sihat yang lain, ini semua boleh mengambil masa.

Walau bagaimanapun, anda boleh meningkatkan imuniti anda dengan cepat, dengan penggunaan yang betul ubat homeopati yang sesuai. Biasanya ini mengambil memberi pengetahuan, dan ia masih boleh jika patah kesatuan bukan anda telah rumit dengan pelbagai ubat-ubatan. Walau bagaimanapun, bagi keretakan mudah yang hanya tidak seolah-olah penyembuhan, yang Calcarea Phosphoricum ubat homeopati (Calc phos) boleh menjadi sangat membantu. Biasanya patah akan berasa lebih teruk dalam keadaan sejuk.

Kerak phos sangat berguna untuk tulang yang semakin meningkat, jadi ini adalah ubat pilihan bagi kanak-kanak dengan kesatuan bukan suatu patah lama. Kerak phos juga merupakan salah satu ubat yang paling sesuai untuk sakit yang semakin meningkat. Ia mengembalikan baki kepada badan yang semakin meningkat.

Tulang memerlukan vitamin D untuk menjadi kuat. Patah memerlukan vitamin D untuk membaiki dengan segera. Sumber terbaik vitamin D adalah matahari. Membenarkan sinar matahari semula jadi untuk jatuh ke kosong (tiada pelindung matahari atau sunblock) kulit untuk beberapa jam sehari adalah cara yang terbaik untuk mengambil vitamin D. Seorang kanak-kanak bermain di luar pada waktu petang pagi dan lewat tidak akan dalam apa-apa bahaya dari walaupun sinar musim panas yang paling sengit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar