Akhirat Bunga Dari Teh untuk Wreaths

Akhirat Bunga Dari Teh untuk Wreaths

Kehidupan adalah ahli keluarga pudina dan mendapat namanya daripada bau yang kuat dan berlarutan kari apabila daun atau batang hancur lebur. Ia berasal dari Amerika Utara, terutama di sekitar Utara dan Selatan Carolina, dan telah lama digunakan untuk penyembuhan yang tidak terkira banyaknya dan tujuan terapeutik.

Dikenali dengan pelbagai oleh Latin stoechas nama Helicrysium dan dengan nama tempatan cudweed, akhirat bunga muncul di batang lembut seperti bulu dalam pelbagai kerumunan bunga putih. Mereka membawa aroma menyokong dan selesa dan dikenali untuk mendorong tidur.

Bunga Life biasanya disyorkan dalam campuran meditasi herba untuk menggalakkan kerohanian dan perkembangan peribadi. Aroma dipercayai oleh sesetengah untuk membuka sebelah kanan otak, meningkatkan kreativiti dan impian aktiviti. Bunga-bunga juga bernilai terutamanya untuk kecantikan hiasan mereka dalam urusan kering dan menaburkan bunga yang berlaku selama tahun bunga. Herba kering kilang membuat infusi teh yang menenangkan atau tab mandi.

Herba Life bunga adalah akar saka yang ngeri dan merambat mudah hampir seperti rumpai menyusahkan. Tetapi permohonan perubatan dan terapeutik adalah luas. Sesetengah orang telah dikunyah daun dan bunga sebagai ubat untuk mulut dan tekak ulcerations dan ia digunakan dengan kerap sebagai astringen semulajadi. Akhirat herba adalah lebih pengganti untuk merokok tembakau dengan New England nelayan. Merokok herba ini dengan cara yang berbeza oleh terhidu asap herba yang terbakar adalah pada satu masa dianggap baik untuk batuk paru-paru dan sakit kepala. Jus segar daripada akhirat Bunga telah dikatakan sebagai afrodisiak. Mempunyai bunga yang dikaitkan dengan Litani kecil hartanah: ekspektoran, yg mengeluarkan peluh, anodyne, astringen, ectoral dan ekspektoran, untuk menamakan beberapa. Akhirat Bunga digunakan untuk masalah dengan paru-paru. cirit-birit, Dysentary, batuk, selsema, sakit pada payudara. Serbuk dan campuran panas Life herba Kekal telah digunakan dalam leucorrhea, penyakit usus, dan untuk pendarahan. Herba ini digunakan dalam poultices untuk keseleo, bengkak menyakitkan, lebam, bisul, gigitan modal bug tumor dan contusions.

Kehidupan Everlast-bunga kaya dengan sejarah India Amerika. Suku kaum yang berbeza digunakan decoctions untuk merawat pelbagai gangguan neurologi dan kulit. Mereka membuat campuran teh dengan bunga untuk asma, bronkitis, dan selsema. Pada masa ini, akhirat Bunga telah semakin digunakan dalam campuran untuk kulit dan lebam buruk bagi bagaimana ia seolah-olah reabsorb darah ke dalam tisu dan menghapuskan kesakitan dan perubahan warna daripada kerosakan saraf.

Kepelbagaian terapi dan perubatan kehidupan prolifik bunga abadi adalah sebagai luar biasa kerana namanya. Penyembuhan lembut tetapi kuat mempunyai kesan kekal, dari teh dan mandi untuk menaburkan bunga fesyen lama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar