A Remedy Loya Asli Boleh Lebih Lembut

A Remedy Loya Asli Boleh Lebih Lembut

Ia adalah sukar untuk mencari ubat loya baik yang diambil secara lisan kerana anda bimbang bahawa ia akan mengganggu sistem penghadaman anda lagi sebelum ia boleh memberikan kelegaan. Meletakkan ubat ke dalam perut loya adalah satu cadangan yang berisiko kadang-kadang. Cara terbaik untuk menakluk loya tanpa mengganggu sistem anda adalah dengan menggunakan sesuatu yang mengandungi semulajadi, bahan-bahan organik. Badan anda akan mengenali unsur-unsur semula jadi dan membolehkan mereka untuk membantu ia pulih dengan sendirinya tanpa menjadi lebih jengkel pada majlis memperkenalkan bahan asing.

Yang berkesan, ubat loya semula jadi mengandungi beberapa bahan-bahan penyembuhan. Campuran yang paling biasa dan berguna termasuk oleoresin cili merah, minyak biji Hemlock, dan daun Spearmint. Bahan-bahan ini bergabung untuk membawa kelegaan kepada perut anda dan juga seluruh sistem anda, dan mengembalikan keseimbangan yang sihat supaya anda tidak mengalami rasa tidak selesa loya lagi. Orang di seluruh dunia telah menggunakan mereka selama berabad-abad sebagai melegakan loya sangat baik, dan mereka hanya sebagai berkuat kuasa hari ini.

Secara berasingan, bahan-bahan ini melaksanakan tugas yang berbeza kerana mereka bekerja untuk mengurangkan loya anda. Cili merah adalah bahan yang biasa digunakan dalam ubat sakit kerana ia mempunyai anestetik semula jadi. Apabila anda menggunakannya sebagai sebahagian daripada ubat loya, cili merah yang akan kot perut dan mengurangkan apa-apa sensasi menjengkelkan yang boleh menyebabkan ia merasa muak. Sebaik sahaja saraf perut adalah stabil anda mungkin mendapati bahawa mual anda akan hilang sepenuhnya - dan tidak kembali.

Hemlock minyak biji mungkin kedengaran jahat kerana sifat beracun diiktiraf secara meluas daripada Hemlock. Hakikatnya, apabila diproses dengan betul, minyak biji hemlock boleh menjadi sangat bermanfaat untuk sistem anda. Anda tidak perlu menyediakan rawatan hemlock untuk diri sendiri kerana loji dan banyak bahagian-bahagian itu adalah amat berbahaya. Digunakan sebagai sebahagian daripada ubat loya bersedia yang telah dicipta oleh orang-orang yang tahu apa yang mereka lakukan, walaupun, hemlock adalah salah satu agen lebih menenangkan anda boleh memasukkan ke dalam sistem pencernaan anda.

Daun Spearmint berfungsi banyak cara pudina yang sama berfungsi untuk mengurangkan asid perut anda menghasilkan dan untuk meneutralkan asid berlebihan yang ini telah diketahui. Sebab spermin digunakan dalam ubat loya dan bukannya pudina adalah bahawa ia adalah lebih kurang keras daripada pudina. Spearmint membawa sifat-sifat penyembuhan dengan cara yang lebih halus yang akan lebih berkesan jika perut anda adalah benar-benar jengkel. Jika loya anda berterusan untuk jangka masa yang panjang, atau menjadi lebih teruk dengan cepat, tidak teragak-agak untuk menghubungi seorang doktor perubatan. Sesetengah loya boleh menunjukkan masalah yang lebih teruk yang memerlukan rawatan.

Loya perlu didekati dengan berhati-hati. Terdapat beberapa keadaan di mana rawatan yang sebenarnya boleh menyebabkan loya untuk meningkat dan menjadi lebih menyakitkan. Sebab itu menggunakan bahan-bahan semula jadi dalam ubat loya anda boleh memberi badan anda kesan penyembuhan yang lebih halus dan ia tidak akan menolak ubat yang cepat atau menyakitkan. Terdapat beberapa herba dan minyak semula jadi yang menenangkan sistem penghadaman dengan cara yang lebih organik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar